Måndag i stallet!;

Varit i stallet idag för att Amanda och Sofia har åkt till Kreta och då var Josse och jag assistent istället för dem:) Det gick jätte bra och jag träffade älskling Milana<3 Vi åkte hem vid 9 tiden och då var det ganska mörkt ute. När vi skulle starta mopparna så visade det sig att Josses fram och bak lampa inte funkade förutom när man bromsade och använde helljus :S Vi körde och i en sväng när vi skulle svänga vänster så såg jag att det kom en bil från en parkering, Josse hon tvärnitade och jag höll på att köra på henne. Förstod inte varför hon stannade men när bilen körde förbi så såg jag att det var en polisbil och det var därför Josse stannade:P sen så smsade Josse till mig och sa att hon inte ahde tryckt in en knapp xD Så det var en händelserik måndag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0